Қазақстандағы бөлшек сауда нарығына 2022 жылғы шолу жасаған. Сонымен қатар, онлайн коммерциясына және Covid-19 вирусының тұтынушылардың жүріс-тұрысы мен көңіліне әсер етуі, сатып алушылардың жүріс-тұрысы үлгісінің өзгеруі мен күтіміне шолу жүргізілді.  Конференцияда Шығыс Еуропадағы дискаунтерлердің даму тәжірибесі және осындай сауда түрінің Қазақстандағы мүмкіндіктері көрсетілген.

Кездесу аясында өндірушілермен және ритейлермен бірге панельді дискуссия жүргізілген. Сатып алушылардың жүріс-тұрысын өзгерту туралы және бизнес қиын жағдайларда сатып алушылардың ниеттестігін қалай сақтай алатындығы туралы тақырыптар қозғалған.

«KazFoodProducts» басқарушы компаниясының және «Баян Сұлу», “EMC Agro” компанияларының топ менеджмент қызметкерлері NielsenIQ компаниясымен ұйымдастырылған «Shopper Trends 2022» семинарына қатысты